Mikrotargetowanie to proces, który polega na precyzyjnym dobraniu indywidualnego przekazu do określonej osoby. Przy mikrotargetowaniu bierze się pod uwagę zachowania odbiorców, ich potrzeby, oczekiwania, preferencje polityczne tak, aby osiągnąć, jak najwyższą efektywność w kampanii reklamowej.

Dzisiejszy odcinek „Polski na serio” z Łukaszem Warzechą będzie w całości poświęcony mikrotargetowaniu oraz temu, jak mikrotargetowanie wpływa na nas. O mikrotargetowaniu i mechanizmach działania Facebooka Łukasz Warzecha rozmawia z Katarzyną Szymielewicz, szefową fundacji „Panoptykon”.

Program „Polska na serio” to rozmowy z politykami, publicystami i blogerami. Świeże spojrzenie na bieżące wydarzenia, którego nie zobaczysz w mainstreamowych mediach. W każdy poniedziałek o godzinie 20.00 na program „Polska na serio” zapraszają: Rafał Ziemkiewicz i Rafał Otoka-Frąckiewicz. W każdy wtorek widzów zachęca do oglądania Łukasz Warzecha, a w czwartek o godzinie 20.00 na program zaprasza Ewa Zajączkowska.