Jeśli projektowałeś stronę Internetową dla firmy już kilka lat temu zapoznaj się z tymi uwagami. Jeżeli natomiast planujesz dopiero zamówienie profesjonalnej strony www dla swojej firmy te wskazówki będą pomocne do określenia wymagań dla agencji, która zamierza zbudować taką stronę Internetową.

Jak powinna wyglądać strona internetowa Twojej firmy?

Ważnym elementem jest logo i nazwa firmy, czyli coś co ma określać jej tożsamość oraz identyfikować w przyszłości Twoją markę. Najlepiej jest wprost określi charakter działalności Twojej firmy, to ułatwia życie, np. „naprawiamy samochody bez reklamacji”.

Zadbaj o to aby treści na stronach było w sam raz, czyli nawigacja stron nie zmuszała Internauty do ciągłego przesuwania strony w dół. Bezpośrednia widoczność jest bardzo ważna.

Pamiętaj żeby menu nawigacyjne było usadowione w pobliżu nazwy i logo firmy. To ułatwia nawigację i jest jakoś bardziej intuicyjne.

Internaucie szukający konkretnego produktu czy usługi nie lubią zbyt wiele czytać, niezależnie jak bardzo wartościowy byłby artykuł. Dlatego stosuj krótkie tytuły, akapity i listy. Treść musi być zwięzła i konkretna. Sprecyzuj swoje usługi i ich wstępny opis.

Z kolei do monitorowania, czy strona jest bezproblemowo odczytywana przez Google posłuży strona darmowych Narzędzi Google dla Webmasterów. W praktyce „narzędzia” te to system powiadamiania o problemach z Twoją stroną i garść kolejnych statystyk. Ich instalacja jest na tyle prosta, że powinna być wykonana w cenie wdrożenia Google Analytics.
strony internetowe

Czy wiesz w jakiej kondycji jest Twoja strona Internetowa?

Zgłaszają się do Nas właściciele stron Internetowych pytając: „wydaję dużo pieniędzy na pozycjonowanie strony ale nie zauważam istotnej poprawy wydajności strony czy wejść na stronę, nie widać istotnych efektów. Co jest powodem?” Co mogę zrobić żeby zmienić ten stan rzeczy? Jak korzystniej inwestować pieniądze w marketing Internetowy? A przede wszystkim w jaki sposób poprawić pozycję strony w wyszukiwarkach?

Odpowiedź na te pytania często wydaje się bardzo banalna. Otóż większość stron Internetowych, które mają taki właśnie problem jest po prostu wadliwie skonstruowana bądź lub też posiada błędy w kodzie programistycznym.

Dobrze zoptymalizowana strona Internetowa jest jak kolorowy, drogi billboard przy ruchliwej ulicy.

Aktualnie istnieje około 50 podstawowych czynników, które mają istotny wpływ na pozycjonowanie SEO każdej strony Internetowej oraz postrzeganie jej przez największe wyszukiwarki Internetowe.

Z Naszego doświadczenia wynika, że wielokrotnie niewielka zmiana kodu strony czy też optymalizacja jej treści potrafi dokonać spektakularnych różnic w postrzeganiu jej przez silniki wyszukiwarek co niejednokrotnie wpływa na znaczącą zmianę pozycji i gwałtowny wzrost liczby odwiedzin bezpośrednich po wybraniu interesujących fraz kluczowych.

Strona Internetowa dla większości firm jest niczym kiedyś eleganckie biuro w dobrym i uczęszczanym punkcie dużego miasta. Im lepiej zareklamowana, ładniejsza, przejrzysta i elegancka tym więcej wejść bezpośrednich potencjalnych klientów.

Nie traktuj strony www swojej firmy jako dodatku. Zacznij ją traktować jako podstawę dochodów Twojej firmy! Zadbaj o jej wygląd i funkcjonalność.

Pozycjonowanie stron w Internecie. Czy warto?

Często w Internecie możemy czytać poradniki „na czym polega pozycjonowanie stron”? Otóż ważnym elementem jest sukcesywne pojawianie się Waszej domeny na wartościowych katalogach. Pozycjonowanie stron tanio czy jest wykonalne? TAK, pod warunkiem, że wiecie jak to przeprowadzić. Pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarkach związane jest z długotrwałym procesem budowy zaplecza pozycjonerskiego oraz zdobywania linków zwrotnych do stron.

Najlepszym rozwiązaniem często wydaje się sytuacja, kiedy Agencja kreatywna czy firma, która ma takie usługi w zakresie robi jedno i drugie czyli tworzenie i pozycjonowanie stron www jednocześnie. Dlaczego? Ponieważ tworząc stronę Internetową musi dbać o wszystkie detale związane z jej prawidłowym kodem, wyświetlaniem w sieci oraz optymalizacją pod kątem wyszukiwarek. Dziś wydaje się, że ważnym elementem i w sumie nieodzownym jest aby strona była – strona responsywna. To daje Nam pewność, że jest ona prawidłowo wyświetlana dla różnych urządzeń mobilnych … a to już coraz większa liczba użytkowników sieci.

Dlatego projektowanie stron Internetowych powinno się kojarzyć z dbałością o wszelkie detale pozycjonerskie.

Skrót „SEO” pochodzi od angielskiej nazwy „search engine optimizer”, tzn. optymalizator witryn internetowych pod kątem wyszukiwarek. Rozpoczęcie działań zmierzających do pozycjonowania strony firmowej to bardzo poważna decyzja. Właściwe działania mogą znacznie poprawić pozycję i wartość strony natomiast te niewłaściwe mogą przynieść sporo rozczarowań oraz obniżyć pozycję w wyszukiwarkach. Te wałściwe agnecje czy konsultanci realizują działania takie jak:

  • Analiza strony Internetowej pod kątem treści i struktury witryny

  • Doradztwo techniczne dotyczące sposobu projektowania strony, serwera czy stron błędów

  • Copywriting czyli projektowanie treści na strony Internetowe

  • Analiza i zarządzanie kampaniami

  • Badanie słów kluczowych

  • Analizy dotyczące konkretnych rynków lub branż gospodarczych

strony internetowe

Strony internetowe responsywne czyli przyjazne dla smartfonów i tabletów.

W Polsce już ponad 67% użytkowników korzysta z Internetu na urządzeniach mobilnych, głównie przeglądając strony Internetowe w poszukiwaniu ciekawych wiadomości lub dokonując wyboru produktów i usług. Jest to kluczowy argument aby profesjonalnie zadbać o użyteczność swojej strony firmowej na urządzeniach mobilnych.

Chcąc zająć obiektywne stanowisko co do wyboru, która strona mobilna czy responsywna jest odpowiednia dla firm musimy stwierdzić, że raczej wskazujemy na strony responsywne. Z pewnością należy stwierdzić jednoznacznie, że obecnie kategorycznie nie warto budować jedynie standardowych czyli tylko na urządzenia desktopowe czy laptopy bo to prowadzi do sytuacji, w której „zamykalibyśmy biuro Naszej firmy przed blisko 67% potencjalnych klientów”

Nic już nie zatrzyma Internetu przed mobilną rewolucją w jego użytkowaniu. Ponadto zasadniczym argumentem za wyborem stron responsywnych jest prostszy system ich aktualizacji oraz wdrażania kodów śledzenia i późniejszych analiz. Ponadto potentat na rynku wyszukiwarek Internetowych czyli Google preferuje strony responsywne, co również stanowi ogromny atut w późniejszej pozycji strony i budowie jej wartości w pozycjonowaniu SEO.

Czy Facebook pomaga firmom realizować cele biznesowe?

O czym warto pamiętać realizując kampanie reklamowe na Facebooku

Myślisz o tym, żeby rozpocząć kampanie reklamowe swojego produktu czy usługi na Facebooku? Obecnie jest to jeden z najbardziej rozwijających się kanałów dotarcia do klienta, a w wielu branżach bardzo wydajne narzędzie marketingowe.

Marketing na Facebooku to skuteczny i wydajny sposób na zwiększenie sprzedaży w sieci. Ułatwia reklamodawcom dotarcie do osób liczących się dla ich firm i monitorowanie wyników reklam na różnych urządzeniach. Jest prosty i skuteczny.

Czy nam się to podoba czy nie obecnie Facebook jest największą platformą społecznościową, która w swoich zasobach posiada potężne ilości danych precyzujących o użytkownikach. Te dane pozwalają wprawnemu użytkownikowi na dotarcie do naprawdę wąskiej grupy docelowej poprzez sprecyzowanie szczegółów o odbiorcy. Używając wszelkich dostępnych narzędzi na Facebooku możesz zaoszczędzić dużo pieniędzy oraz czasu uzyskując tym samym o wiele lepszy efekt reklamowy.

Jakie są główne zalety kampanii reklamowej na Facebooku:

Szansa dotarcia do odbiorców w najciekawszych dla nich miejscach na komputerach, tabletach i telefonach.

Przekierowanie odbiorców z Facebooka do swojej witryny, w celu wykonania określonego działania np. zakupu czy rejestracji.

Możliwość analizy skuteczności reklam i tworzenie kolejnych nowych reklam produktów i usług, które spodobają się odbiorcy

Źródło: Agencja Kreatywna ScandSocialMedia