Oficer stojący po jasnej stronie mocy mówi jak jest. – Szanowni Państwo, raz jeszcze o szkoleniach, ale najpierw wyjaśnię coś. Nie interesują mnie gry i zabawy dla znudzonych lemingów okraszone wódą i wspomagaczami oraz organizowane przez byłych urzędników instytucji noszących szumne nazwy służb, którzy nigdy nie robili tego o czym „nauczają”, ale zostawmy to. Nie interesuje mnie też mordorowe podejście do tematu. Zdaję sobie spraw, że istnieje na to potężny monopol, który walcuje każdego, kto jest „nie od nich”. Problem w tym, że mnie to wcale nie obchodzi i mam to w…gdzieś. Oferuję wiedzę unikalną, bo sprawdzoną w praktyce i uważam, że w języku polskim mówi się „wydarzenie”, a nie „event”. Taki ze mnie upierdliwy anachronizm. Kto chce to kupi szkolenie u mnie, kto nie chce nie kupi, służby przyślą tajne źródła lub nie, nikt nikogo do niczego nie zmusza. Poza tym większość myśli w kwadracie, a tu trzeba wyjść poza kwadrat – zapowiada pł. Piotr Wroński, były oficer polskich służb specjalnych.

Czy jest zapotrzebowanie na szkolenia? – Ludzie przysyłają do mnie zgłoszenia, a ja nie mam zbyt dużo czasu na odpowiedzi i organizację grup. Na szczęście zajmie się tym moja młoda koleżanka, Ewelina Żywicka i ona będzie odpowiadać na zgłoszenia w moim imieniu. Napisze o programie, terminie i w ogóle będzie składać grupy. Zaraz podam mail. Napiszę tylko, że szkolenie to 3 razy pięć godzin wykładów i 6 godzin zajęć praktycznych (można z nich zrezygnować). Program rozszerzyłem o AHK – informuje były oficer kontrwywiadu i wywiadu.

„New Media Business Piotra Wrońskiego” przyjmuje już zgłoszenia na szkolenia. – Zgłoszenia proszę kierować na roboczy (czekamy na rejestrację i uruchomienie domeny oraz tworzymy profil na FB) – mówi płk. Wroński i podaje adres e-mail do kontaktu:

piotrwronskiszkoleniakw@gmail.com

„New Media Business Piotra Wrońskiego” to firma świadcząca usługi z najwyższej półki, która oferuje nową jakość, w rozsądnej cenie. – Żelazną zasadą są dla nas wysokie standardy etyczne i moralne w biznesie, które będą zasadzać się na interesie narodowym opartym o polski kapitał. Pomagamy Polakom i służymy Polsce – mówi płk. Piotr Wroński i podkreśla, że to motto spółki, która zaczyna działać na odcinku kontrwywiadowczym. – Moja firma już działa. Jędrzej Guzik zrobił mi logo, Radosław Grzegorz Raczkowski wspaniałą tapetę i plakat, strona www też niedługo będzie. Biuro mam już urzędowe i nawet kilka spraw – informuje prezes firmy.

Czym będzie się zajmować NEW MEDIA BUSINESS? – W skrócie zajmować się będę z dwoma przyjaciółmi pomocą, doradzaniu, szkoleniami w zakresie ochrony kontrwywiadowczej oraz szukaniu dziur w całym, wykrywaniu i neutralizacji zagrożeń. Parę udało mi się wykryć dla pewnej dużej instytucji. Wiem, że „ochrona kontrwywiadowcza” brzmi strasznie obco, ale wierzcie mi: dotyczy każdego, jego idei, przedsięwzięć i ludzi. Wykrywanie i zwalczanie dezinformacji oraz działań związanych z „czarnym PR” też.Nie chcę nazywać tego po „mordorowemu”. W pewnym sensie jest to coś w rodzaju „kontrwywiadu obywatelskiego”, ale tylko w pewnym sensie. Reszta będzie w materiałach na stronie lub funpagu, czyli stronie firmy, profilu na FB – podkreśla płk. Piotr Wroński i zaprasza do współpracy.

NEW MEDIA BUSINESS oferuje nową jakość, w rozsądnej cenie i z tego powodu ruszył hejt w sieci? – Zanim zacząłem działać już podjęto kroki deprecjonujące mnie i firmę. Oświadczam również, że nie stoją za mną żadne dwu, trzy lub czteroliterowe instytucje, a mojej firmie tylko ja mam przeszłość w służbach specjalnych. Pamiętajcie, że praktycznie nie ma rdzennie polskich, czyli opartych tylko na Polsce firm tego typu, co nie oznacza, że zamykam się jedynie na określony runek, chociaż Polska i Polacy są najważniejsi – deklaruje były oficer polskich służb specjalnych.

Wysokie standardy to podstawa i motyw przewodni w biznesie. – Zapraszam i klientów (ceny dopasowane zawsze do sprawy i możliwości) i zainteresowanych skądkolwiek są. O dyskrecje proszę nie pytać, bo to nie polityka i dyskrecja jest podstawą tej działalności, chyba, że wykryjemy przestępstwo, a to nam się już raz udało – stwierdza Piotr Wroński.

Jak się z Wami skontaktować w NEW MEDIA BUSINESS? Działają już telefony: 698057103 i 22 2536297, mail tymczasowy: newmediab@outlook.com W biurze jestem codziennie po kilka godzin. Zapraszam – dodaje szef firmy, który aktywnie prowadzi swoją działalność publicystyczną i pisze o sprawach ważnych dla Polski, otwierając oczy rodakom.

Przypominamy, że jeśli masz problem i nie wiesz, kto może Ci pomóc to pisz i dzwoń, bo profesjonaliści są do Waszej dyspozycji. W rozsądnej cenie otrzymasz pełen pakiet usług z najwyższej półki, a Twoja firma będzie bezpieczna. Jak nas zapewnił płk. Piotr Wroński szeroki wachlarz usług jest niezbędny do prowadzenia pełnej ochrony przed inwigilacją, ale jednocześnie medialna rozpoznawalność zobowiązuje. NEW MEDIA BUSINESS to kompleksowa obsługa i profesjonalizm w praktyce. Zapraszamy do polubienia fanpage na Facebook’u New Media Business – Piotr Wroński.

„NEW MEDIA BUSINESS” Piotra Wrońskiego to pierwsza i jedyna w Polsce ochrona kontrwywiadowcza w sektorze prywatnym. Szeroko pojęty biznes, ochrona rzeczy oraz idei były do tej pory w Polsce bezbronne i narażone na inwigilację wyspecjalizowanych grup, nie tylko przestępczych. W minionych latach pojawiały się na rynku firmy doradcze, które sprzedawały swoje usługi Polakom na zasadzie ciepłej wody w kranie. Ludzie oferujący pomoc i szkolenia nie mieli bladego pojęcia o działaniach operacyjnych i kontrwywiadowczych służb specjalnych w świecie biznesu, ale reklamowali się jako znawcy tematu, karząc sobie słono płacić. W związku z tym płk. Piotr Wroński, były oficer służb specjalnych postanowił odpowiedzieć na wezwanie rynku i uruchomił profesjonalną firmę, która będzie świadczyć usługi z najwyższej półki.

„NEW MEDIA BUSINESS” oferuje nową jakość, w rozsądnej cenie. – Żelazną zasadą są dla nas wysokie standardy etyczne i moralne w biznesie, które będą zasadzać się na interesie narodowym opartym o polski kapitał. Pomagamy Polakom i służymy Polsce – mówi płk. Piotr Wroński i podkreśla, że to motto spółki, która zaczyna działać na odcinku kontrwywiadowczym.

Formalności zostały dopięte na ostatni guzik. Czas przejść do konkretów. – Mam już siedzibę i moja firma zaczyna działalność. Nie mamy strony internetowej jeszcze, ale jest logo – informuje prezes firmy, który podaje jednocześnie adres spółki i dane kontaktowe:

New Media Business sp. z o.o., Al. Wilanowska 7a, lok. 33, 02-765 Warszawa (w domofonie proszę wcisnąć 133), tel. 222536297, kom. +48 698057103, mail (tymczasowy): newmediab@outlook.com.

Czym będzie się zajmować firma dopytujemy byłego oficera kontrwywiadu o zakres działalności. – Przypomnę, że w skrócie chodzi o kontrwywiadowczą ochronę obiektów, przy czym obiekt jest wszystkim dla mnie: osobą, przedmiotem i ideą. Audyty i szkolenia, doradztwo w sprawach zabezpieczenia samego siebie i własnych idei, jak wykorzystać „Wielkiego Brata” dla własnego bezpieczeństwa i w rozpoznawaniu ściemy i jeszcze kilka innych obszarów, w tym „sprawy dziwne, trudne i z pozoru nierozwiązywalne” oraz drobna elektronika, w tym na specjalne zamówienia, a także „media”. Pełna i jasna oferta pojawi się wraz ze stroną internetową – zapewnia Piotr Wroński.

Wysokie standardy to podstawa i motyw przewodni w biznesie. – Powtarzam: nie umiem oszukiwać klientów i szczerze, na samym początku, powiem, czy dam radę wykonać ich zlecenie i do tego dopasuję cenę. W tych sprawa nie można stworzyć cennika, ponieważ zależy on od konkretów, wynikających ze zlecenia – mówi nam były oficer polskich służb specjalnych płk. Piotr Wroński, który prezentuje ramy programowe swojego biznesu.

Przypominamy, że jeśli masz problem i nie wiesz, kto może Ci pomóc to pisz i dzwoń, bo profesjonaliści są do Waszej dyspozycji. W rozsądnej cenie otrzymasz pełen pakiet usług z najwyższej półki, a Twoja firma będzie bezpieczna. Jak nas zapewnił płk. Piotr Wroński szeroki wachlarz usług jest niezbędny do prowadzenia pełnej ochrony przed inwigilacją, ale jednocześnie medialna rozpoznawalność zobowiązuje. „NEW MEDIA BUSINESS” to kompleksowa obsługa i profesjonalizm w praktyce.