Solidna marka wymaga silnej tożsamości marki, wizerunku marki, kultury marki i osobowości marki.
……………………..
Opinia jaką cieszy się dany naród w świecie jest niczym znana marka solidnej firmy, której produkty są kupowane bowiem wiadomo, że są najwyższej jakości.
Są narody, które zapisały się w dziejach świata szlachetnością, ofiarnością, obroną najwyższych wartości – są „firmami dobrej marki”.
Ale są narody z dziejami zapaskudzonymi podbojami, grabieżą, ludobójstwem. One starają się na wszelkie sposoby zacierać o tym pamięć – Niemcy udają, że byli okupowani przez jakichś „nazistów”, Rosjanie, że Sowieci to nie oni, to byli inorodcy (ros.: инородец), ludzie narodowo im obcy.
Pojawiła się też taka polityka historyczna, w której nie tylko maskuje się własne przewinienia, ale przypisuje się je narodom, które nie hańbiły się zdradą, kolaboracją, zbrodniami.
W Polsce są „rewidujący” naszą historię, odrzucający walor moralny polskich dziejów, wynajdujący w nich wszystko, co może źle świadczyć o Polakach.
Jesteśmy przekonywani, aby odrzucić moralność. Polacy mają być tak jak Niemcy czy Rosjanie NIEMORALNIE SKUTECZNI, dochodzący swego także kłamstwem, podstępom i zdradą.
Państwa z paskudną historią ochoczo sięgają do dorobku polskich „rewizjonistów”, dzięki temu mogą mówić – Polacy nie jesteście lepsi od nas, a nawet jesteście od nas gorsi! Sięga też do tego równie ochoczo rządząca dziś Polską „koalicja 13 grudnia”.
Autor: prof. Romuald Szeremietiew
Polski polityk, publicysta, doktor habilitowany nauk wojskowych specjalista w zakresie obronności (habilitacja „O bezpieczeństwie Polski w XX wieku”), nauczyciel akademicki, m.in. profesor nadzwyczajny Akademii Obrony Narodowej i Akademii Sztuki Wojennej, więzień polityczny PRL, poseł na Sejm III kadencji, były wiceminister i p.o. ministra obrony narodowej.
Zostaw komentarz