1.Uprzejmie prosimy, jest nas sześcioro oszukanych przez Waszego pracownika oszusta Mateusza Wronę, o podanie nam adresu do kogo mamy się zwrócić z zażaleniem, bo nie mamy zaufania do tego, co pisze do nas Oszust Mateusz Wrona (super.linguo.pl@gmail.com)!  O jego oszustwach przekonuje nas to, że żadna dyskietka nie jest sprawna, a mnie dodatkowo jego krętactwo, niereagowanie to na 30 tel. i SMS-ów oraz,  że innej osobie sprzedał angielski dwa poziomy za 219 zł a mnie za 397 zł.

Dlatego prosimy o szybką i pozytywną reakcję, aby jeśli to jeden pracownik tak postępuje, natychmiast wyciągnąć konsekwencje względem niego (chociaż podkreślę, że on do mnie powiedział, że on nie jest jedynym pracownikiem w firmie, czyli dawał mnie do zrozumienia, że być może ma 1 w wspólnika) i nadesłać nam sprawne DVD wg naszych dokonanych opłat.

2.Jeśli Państwo nie znacie sprawy to proszę poczytać moje blogi  o oszuście z Waszej Firmy na stronach: www.pressmania.pl. Facebook i www.bramadlugouliczna.esy.es.

Nam nie zależy na kompromitowaniu Państwa Firmy tylko na ukaraniu oszusta i otrzymania jaknajszybciej sprawnych DVD z nj. Angielskim.

Pozdrawiam.

Franciszek Krzysiak