Przejęcie obowiązków Prezydenta RP po zamachu smoleńskim dokonano z rażącym naruszeniem przepisów Konstytucji. Biorąc pod uwagę całokształt okoliczności wydarzeń z 10 kwietnia 2010 roku, uzasadnionym jest podejrzenie, iż doszło w Polsce do faktycznego zamachu stanu z uzurpacją władzy Prezydenta przez ówczesnego Marszałka Sejmu RP. Czy nagrane orędzie do narodu to także mistyfikacja i materiał przygotowany dużo wcześniej?
W XXI wieku nic nie można ukryć, a najbardziej skrywana prawda ujrzy światło dzienne jeśli zostanie opublikowana w Internecie. Dociekliwi Internauci od 5 lat zastanawiają się jak to możliwe, że na oficjalnym portalu TVP Info orędzie do narodu wygłoszone przez Bronisława Komorowskiego po zamachu smoleńskim i zamordowaniu Prezydenta RP Śp. Prof. Lecha Kaczyńskiego zostało opublikowane już o 5:57 czyli na kilka godzin przed rzekomą katastrofą samolotu Tu-154M.
Warto również zwrócić uwagę na to jak ten materiał został przygotowany. Profesjonaliści zastanawiają się jak to możliwe, by w tak krytycznym momencie aż tak dobrze, w tak krótkim czasie przygotować do wygłoszenia Orędzia Marszałka Komorowskiego. – Kiedy zobaczyłam w dniu tragedii ten materiał – byłam w szoku… – to jest niemożliwe żeby było to orędzie do narodu z 10 kwietnia zostało nagrane tak profesjonalnie, w tak krótkim czasie. Jeśli weźmie się również pod uwagę fakt, że Komorowski mówi na nim takim tonem, jak gdyby nic się nie stało, bez emocji. Analizując to nasuwa się tylko jeden wniosek: zostało to nagrane przed tym co się wydarzyło w Smoleńsku – mówi specjalista pracujący dla niemieckiej ZDF, który od lat realizuje tego typu materiały z politykami w Europie.
Przygotowanie takiego materiału jest czasochłonne i wymaga wielkiego wysiłku. – Kiedy moja ekipa nagrywała takie orędzia, przygotowanie trwało od tygodnia do min. 2-4 dni. Nie wierzę zatem, że było możliwe przygotowanie tak profesjonalnego materiału w kilka godzin po Smoleńsku, gdy emocje sięgały zenitu. W tamtym czasie nawet dziennikarzom w TV, w tym dniu drżał głos, a Komorowskiemu – NIE? A nawet był nadzwyczaj spokojny. Mało tego TŁO BYŁO dobrane, jak gdyby już na KAMPANIĘ PREZYDENCKĄ? – pyta nasz ekspert.
Nawet były Prezydent Aleksander Kwaśniewski był wstrząśnięty, a Komorowskiego to nie ruszało? To niemożliwe!
https://www.youtube.com/watch?v=h-MX0Bjjy7Y
W tej sytuacji trzeba zadać pytania: KTO? JAKA EKIPA TO NAGRAŁA? I w którym DNIU to się działo? Warto znaleźć tych ludzi i przepytać na wykrywaczu kłamstw… – Kiedy zobaczyłam ten materiał – jestem w stanie w to uwierzyć, że ten materiał przygotowano wcześniej. „Orędzie” wygląda na takie, które nagrano PRZED ZAMACHEM Smoleńskim – stwierdza osoba z branży medialnej. Jeśli weźmie się również pod uwagę fakt, że na oficjalnym portalu TVP Info orędzie do narodu wygłoszone przez Bronisława Komorowskiego po zamachu smoleńskim i zamordowaniu Prezydenta RP Śp. Prof. Lecha Kaczyńskiego zostało opublikowane już o 5:57 czyli na kilka godzin przed rzekomą katastrofą samolotu Tu-154M. Zapala się czerwone światło?
A zatem jeśli Orędzie Komorowskiego do narodu opublikowano przed katastrofą nie na jakimś podrzędnym portalu, tylko na oficjalnej stronie TVP Info, to dziennikarze mieli do niego dostęp znacznie wcześniej? Pisał o tym również już w 2010 roku bloger Pluszaczek TUTAJ.
Wiąże się z tym również inna historia, która dotyczy samego przejęcia władzy w państwie przez Komorowskiego. – Przejęcie władzy przez Bronisława Komorowskiego po katastrofie smoleńskiej miało cechy zamachu stanu – mówił 10 kwietnia 2010 roku minister z kancelarii Lecha Kaczyńskiego Andrzej Duda, który zeznał to na posiedzeniu sejmowym.
Potwierdza ten fakt również Jacek Sasin, który 10 kwietnia rano przebywał na cmentarzu w Katyniu. Minister w tamtym tragicznym dniu był na miejscu katastrofy Tu-154M około godziny po zamachu smoleńskim. Rozmawiał wówczas telefonicznie z Andrzejem Dudą, który relacjonował mu działania podjęte w Warszawie przez Kancelarię Sejmu. – Duda powiedział mi, iż jest takie oczekiwanie ze strony marszałka Sejmu Bronisława Komorowskiego, wyrażone przez szefa Kancelarii Sejmu Lecha Czaplę, aby stwierdzić, że nastąpiły konstytucyjne przesłanki do tego, by pan marszałek Komorowski rozpoczął wykonywanie funkcji prezydenta – tłumaczy Sasin. Jak dodał, Duda wtedy miał w tym kontekście użyć słów: „Tu już trwa zamach stanu„.
Według relacji Sasina, Duda spytał Czaplę na jakiej podstawie stwierdzono zgon prezydenta. Miał usłyszeć odpowiedź, że na podstawie medialnych doniesień o katastrofie i zgonie prezydenta. – Minister Duda zdecydowanie odmówił podjęcia działań na tej podstawie – powiedział Sasin.
Były minister w Kancelarii Prezydenta relacjonuje, że w kolejnym telefonie do Dudy z Kancelarii Sejmu poinformowano go, że prezydent Rosji Dmitrij Miedwiediew zadzwonił do premiera Donalda Tuska i przekazał informację, że prezydent Lech Kaczyński zginął w katastrofie lotniczej. Dodał, że wówczas zostały uruchomione procedury przejęcia funkcji prezydenta przez ówczesnego marszałka Sejmu Bronisława Komorowskiego. Sasin podkreśla, że te działania Kancelarii Sejmu miały miejsce 10 kwietnia między godziną 11 a 12, podczas gdy ciało Lecha Kaczyńskiego zostało zidentyfikowane tego dnia, ale dopiero wieczorem.
Jacek Sasin, podkreśla, że uderzał „nadzwyczajny pośpiech” Kancelarii Sejmu w przejęciu prezydentury w Polsce po Lechu Kaczyńskim, który – według niego – nie miał żadnego uzasadnienia. – Nasz kraj nie był bezpośrednio zagrożony jakimikolwiek wydarzeniami czy to wewnętrznymi, czy zewnętrznymi, które nakazywały podejmowanie takich działań, które – nie chciałbym używać słów „być może” – ale przynajmniej na granicy prawa, być może z przekroczeniem konstytucji się odbywały – ocenia były z-ca szef Kancelarii Prezydenta RP.
Przejęcie obowiązków Prezydenta RP po zamachu smoleńskim dokonano z rażącym naruszeniem przepisów Konstytucji. Biorąc pod uwagę całokształt okoliczności wydarzeń z 10 kwietnia 2010 roku, uzasadnionym jest podejrzenie, iż doszło w Polsce do faktycznego zamachu stanu z uzurpacją władzy Prezydenta przez ówczesnego Marszałka Sejmu RP. Czy nagrane orędzie do narodu to także mistyfikacja i materiał przygotowany dużo wcześniej? A zatem wszystko to było dobrze zaplanowane, czyli to był element zaplanowanej operacji?
Jeśli rzeczywiście masz dowody, jeśli ten screen nie jest przerobiony przez Ciebie w jakimś programie graficznym, to czemu nie idziesz z tym do prokuratury, albo gdzieś, tylko piszesz artykuliki? Działaj, chłopie!
Pismo min. W. Stasiaka, które wyjaśnia kto był organizatorem wylotu do Smoleńska:
„Warszawa, 5 marca 2010
Pan Bronisław Komorowski
Marszałek Sejmu RP
Z upoważnienia Pana Prezydenta RP pragnę poinformować, że na uroczystości 70 rocznicy zbrodni katyńskiej w dniu 10.04.2010 w Katyniu Kancelaria Prezydenta RP organizuje przelot samolotu specjalnego. Obok Pana Prezydenta, w skład wchodzą przedstawiciele rodzin katyńskich, wojska, duchowieństwo, osoby zaproszone przez Pana Prezydenta. Liczba miejsc w samolocie jest ograniczona. Odpowiadając jednak na prośbę Pana Marszałka proponuje udostępnienie miejsc w samolocie dla 12 przedstawicieli parlamentu, po trzech z każdego klubu. W związku z koniecznością prowadzenia dalszych prac organizacyjnych proszę o przekazanie listy osób zgłoszonych na uroczystości.
Władysław Stasiak”
I jeszcze kilka cytatów:
„Każdy kto będzie próbował zmienić miejsce lądowania prezydenckiego samolotu zostanie oskarżony o utrudnianie prezydentowi RP sprawowanie władzy.”
Jarosław Kaczyński
I przyszedł marzec 2010r, I w TVP pojawił się prezydent RP z wystąpieniem.
Do sprawdzenia w archiwach TVP.
Oto co powiedział:
Ja i moja kancelaria przygotujemy wizytę w Smoleńsku. Tusk i rząd mają się do tej wizyty nie wtrącać.
Lech Kaczyński.
Do jakiej prokuratury, sierotko? Obudź się wreszcie!
Czy POwieszmi ilu ludzi straciło życe przez seryjnego samobujce
http://web.archive.org/web/20100417001624/http://tvp.info/informacje/polska/w-tych-trudnych-dniach-badzmy-razem/1643874
Pieprzycie dur noty i sami w to wierzycie. A to grzebanie w przeszłości to tylko po to żeby odwrócić uwagę od teraźniejszości. Bo tak się pchają do koryta ze wygrzebują wszystkie brudy, a wiecie ze to zawsze działa w takich sytuacjach jak kampania prezydencka. Przez 10 lat nic nie znaleźli a teraz takie brudy wychodzą na światło dzienne. To za co brała komisja pieniądze przez 10 lat ? to ich trzeba wziąć za dupę .
5 lat temu doszło do katastrafy smoleńskiej… to jak od 10 lat miała być komisja powołana…
texsas POmieszany :)
bo o katastrofie wiedziano już 5 lat wcześniej
Dzięki, ale za dupę nikogo nie mamy ochoty brać. Zmach w Smoleńsku był 5 a nie 10 lat temu kretynu! Co ty, dekadę przespałeś, 10 lat żeś pod śniegiem przeleżał ? Gdzie ty żyjesz ? I dziwić się, że jak takie cymbały się wypowiadają, to społeczeństwo głupie. Zalmij się dupami innych i idź do starbucksa na latte a poważne rzeczy zostaw poważnym ludziom. Baranie!
idiota
Koryto to sobie PO przygotowało już dużo wcześniej,jak samolot oddali do ruskich na przegląd-mieli dużo czasu na umieszczenie ładunków,aby CI patrioci nigdy nie wrócili.Kilka osób żyło,to ich utłukli tak samo jak w Katyniu.Dlaczego nie było ani jednej karetki?sama straż POżarna i czerwieńcy przeszkoleni do mordu.SS nie było jak i ruskie….syny braćmi więc PO co roztrząsać to co w 100% jest pewne.Radze ci texasiku użyć rozumu,bo jesteś słabiutki,coś z twoją pamięcią nie tak.
Straszna błazenada… Bijcie dalej pianę. większość świadomego prawicowego elektoratu już jakiś czas temu przestała dawać wiarę zamachowi. Autor skoro taki uznany niech pisze z imienia i nazwiska…
Panie Ksawery, jest odwrotnie niż Pan sobie życzy – właśnie większość Polaków już WIE, że to był zamach, że ta banda dzierżąca władzę jest nieuprawniona do tego, że Polską tak naprawdę rządzi kilkuset mordercow. Pan może nie mieć o tym zielonego pojęcia.- nie każdy dostąpił zaszczytu posiadania krzty rozumu …
„nie każdy dostąpił zaszczytu posiadania krzty rozumu …” ~I jest pani, tego najlepszym przykładem.
nie on, a ty sta-n
Teraz przed kampanią te tematy są wrzucane na potęgę, co nie oznacza, że sprawa jest świeża i nikt nie zadawał sobie tych pytań 5 lat temu. Dochodzenie do prawdy, zadawanie pytań = grzebanie w brudach?
Zarchiwizowana wersja strony jest dostępna tu: http://web.archive.org/web/20100417001624/http://tvp.info/informacje/polska/w-tych-trudnych-dniach-badzmy-razem/1643874
Mam screen tego zamieszczenia orędzia z 5 57 , jak coś.
@mili – naprawdę? Taki robaczek, którego zaraz rachu-ciachu zniszczą i zagłuszą? Ma iść do prokuratury? Chyba jeszcze nie wiesz, w jakim żyjemy kraju.
@ =texas – PIĘĆ lat – 5. Spokojnie ;) Coś jest na rzeczy, skoro nie ruszono z tą sprawą, która śmierdzi na kilometry. Te wypowiedzi i filmy to FAKTY, nie możesz ich podważyć jak bardzo byś nie chciał…
buehehehhe koleś wystarczy wpisać frazę w googla i widać, że wskazywany artykuł jest datowany na 11.04. To jest tak podrobione, jak Ty przez swoich starych.
Ale wy jestescie pojebani…. Kto planujac zamach popelnil by taki blad i publikowal oredzie przed zamachem??? Nie zdziwilbym sie gdyby takie artykuly byly pisane przez Rosyjskich Troli probujacych poroznic Polakow, a nastepne Trole, nazywajace sie partiotami, sieja niepotrzebna panikie. Jestesmy najblizej wybuchu wojny od zakonczenia II WS i zamiast jednoczyc sie dajecie sie tlamsic takim bezsensownym informacjom…. Nie twierdze ze PO jest super… Kazda opcja polityczna w tym kraju jest zla… Nasza klasa polityczna stanowi zgnile scierwo tego narodu i rozklada go od srodka…. Im „kury szczac chodzic a nie polityke uprawiac”… nie zachowujcie sie jak oni…
Nie dziesięć lat tylko 5 a te fakty są znane od 5 lat i były dostępne w internecie
Prawda jest taka że KOMOROWSKI i TUSK maczali w tym palcem.
Tusk nie poleciał samolotem jedyny ha :)
A tutaj macie zdjęcie w dniu katastrofy putina i tuska jacy przez moment smutni byli.
http://i.wp.pl/a/f/jpeg/32395/okladka_dorzeczy_tuskputin.jpeg
@tidus Jeżeli kiedykolwiek miałeś do czynienia z edytorami blogowymi (nawet tymi pod WordPressem), a na takich opiera się działanie strony TVP, gdzie pojawił się wpis o tragedii to sprawa jest prosta… Jeżeli nie, to już wyjaśniam.
Przygotowując każdy wpis w takim edytorze musisz oczywiście dokonać jego fizycznego zapisu na dysku. Edytor archiwizuje wtenczas wpis oraz pierwotny czas i datę jego powstania. I tyle. Publikując wpis możesz wyświetlić go z inną datą, np. datą ostatniej modyfikacji lub datą publikacji (udostępnienia tekstu dla szerokiej publiki), ale w większości edytorów opcją domyślną jest czas pierwszego zapisu na dysku, ktoś zatem już rano wiedział o zamachu na Prezydenta i przygotowywał tekst. Jak dla mnie wygląda na to, że autor wpisu, ktoś ze sztabu informatycznego dał ciała. Osobiście to MAŁE TECHNICZNE NIEDOPATRZENIE przemawia do mnie na niekorzyść rządzących i pokazuje jak nędznie uknuta to intryga. Komorowski kłamie i kłamie. Precz!
Sam byłem sceptykiem zamachu. Ale po pięciu latach wierzę, że to co stało się z samolotem, było świadomie zaplanowanym mordem na Polakach. Chwała poległym Rodakom.
dobra rada dla autora: zmień prochy albo przynajmniej bierz po pół dawki może przestaniesz się łudzić że znajdziesz miliony debili którzy połkną twoje brednie i będą je przeżywać jak stara baba orgazm ze świadomością że to jej ostatni
Panie Pawelku, znam nację, której wszystko kojarzy się z seksem, mają taką obsesję … nie bierz Pan przykładu, bo wstyd przynosisz Pan rodzinie.
Na własne oczy widziałem to orędzie z godziną 5,57 tylko nie zapisałem sobie obrazu a po kilku godzinach była tam już godzina 10 z minutami. przed szóstą rano czasu polskiego to samolot jeszcze nie wystartował z Okęcia a Bul już był przygotowany do przejmowania aneksu o WSI i dokumentów w gabinetach zamordowanych i żyjących pracowników prezydenta.
Płatne trolle nie mając żadnych argumentów do dyskusji będą pieprzyć w kółko o zgodzie i jedności jak za Jaruzelskiego. Wtedy też był Front Jedności Narodu i PRON :P Byle by nie ujawniono prawdy, a zarówno bł. Jerzy Popiełuszko jak i św. Jan Paweł II mówili że tylko prawda może nas wyzwolić.
Trolle i lemingi wolą żyć w bagnie kłamstwa i obłudy.
I nie dziwi nikogo, że bieżące informacje w podanym linku do artykułu na TVP info obok tego artykułu znajdują się bieżące informacje tzn.
23:14Kiedy i gdzie pożegnania poległych?
23:09Kolejny dzień Polska wita bohaterów
23:05Polska zamknęła przestrzeń powietrzną
22:49Chmura objęła całą Polskę
20:42To była miłość przede wszystkim prywatna
20:02Eksperci składają szczątki tupolewa
19:39Berlińscy filharmonicy przyjadą na Wawel
19:33Kraków „miastem zamkniętym”
Eksperci składają szczątki tupolewa
Na miejscu była potworna cisza
Polska zamknęła przestrzeń powietrzną
Tu-154 miał system ostrzegania. Nie zadziałał?
Banki zablokowały konta poległych
Kolejny dzień Polska wita bohaterów
Prokuratura zbada amatorskie nagranie
Jest jeszcze wpis- sejm żegna bohaterów. Więc już wszyscy wiedzieli- czyli godzina została zmanipulowana.
Newsy są z 17 Kwietnia i strona też została zarchiwizowana 17 Kwietnia (nawet dwa razy).
Brawo jestem z tobą i tak jak ty jestem pewny że to był zamach
no to proponuje zmienic lekarza ….
Ludzie w Polsce nie dorośli do zrozumienia co PO w ogóle kombinuje.Już pisałem że Komorowski jest prezydentem samozwańcem i chyba nie potrzebuje wyborców żeby zostać prezydentem.A jeśli do kogoś nie dotarło że w Polsce pozostały już tylko kopalnie i elektrownie do sprzedania.Buduje się tylko supermarkety CPNy i śmietniska.Jeśli PO pozostanie dalej przy władzy to Polska zniknie z mapy a rząd się wyżywi,dopóki się Naród nie zjednoczy i nie wyjdzie na ulicę to się nic nie zmieni.Politycy tylko obiecują przed wyborami a nie robią nic dla ludzi bo ich marzeniem jest Bruksela.Ludzie namawiam was zjednoczmy się żebyśmy żebyśmy nie musieli szukać pracy za granicą bo chyba łatwo zrozumieć jeśli rząd traktuje nas jak niewolników to jak będziemy traktowani za granicą.Daje wam do przemyślenia bo ja jak wy wszyscy chciałbym dożyć takiej chwili ŻEBY POLSKA BYŁA POLSKĄ i żebyśmy nie musieli wyjeżdżać za chlebem.
Jeden porzadny komentatz. Braeo i popieram.
Schizofrenicy wszystkich krajów łączcie się!
Zgadzam się z Mili.Idź do prokuratury a jeśli jej nie wierzysz prześlij materiał do jakieś międzynarodowej instytucji
jestem za
Też widziałam i czytałam te nagłówki z orędziem 10 i 11 kwietnia 2010 roku. Były na TVP i portalu wyborczej. Znajomy też to czytał i widzial. Nie mam screenów niestety. Póżniej gdy szukałam w necie, czas był poprawiony na właściwy czyli po katastrofie. Czy czas zamieszczania publikacji w sieci jest nadawany automatycznie? Bo że można go poprawić to wiem na przykładzie tych artykułów z orędziem właśnie.
Potwierdzam. Widzialem, mam jednak screen i zgodnie z wpisem Bozeny, wkrotce czas byl zmieniony.
Marzy mi się żebym mógł na własne oczy zobaczyć NAJJAŚNIEJSZĄ OJCZYZNĘ zgodną suwerenną i spokojną . ABY POLSKA BYŁA POLSKĄ
„Marzenia jak ptaki szybują po niebie”…jak nie pada, bo jak pada,to nie szybują. Życzę samych pogodnych dni.
Pan prof. od ścigania owadów już orzekł i wielokrotnie to potwierdził że TU-154 rozbił się o brzozę z winy pilotów bo nie powinni lądować i o czym tu dyskutować , przecież to profesor mający patent na wszechwiedzę a nie jakiś tam p. Binienda który nie wie co to samolot, a to że Boening lądując awaryjnie na autostradzie ścina skrzydłem kilka betonowych słupów i ze skrzydła nie gubi ani kawałka to dla profesorka nie ma znaczenia – zapewne sądzi że amerykańskie skrzydło jest mocniejsze od ruskiego. Dla informacji profesorka pragnę przekazać że budowa skrzydeł samolotów pasażerskich i materiały z których są wykonywane są prawie identyczne – niech to przemyśli , jeżeli jeszcze pracują u niego szare komórki.
http://wayback.archive.org/web/20100615000000*/http://tvp.info/informacje/polska/w-tych-trudnych-dniach-badzmy-razem/1643874
Polecam zobaczyć 17 Kwiecień 2010 i 26 Kwiecień 2010.
Sprawdzone, rzeczywiscie jest tam oredzie z data i godzina…
Nawet kpiny mialy miejsce na tvp.info
https://web.archive.org/web/20100415064529/http://tvp.info/informacje/polska/prezydent-kaczorowski-spocznie-w-wilanowie/1653728
dlaczego na filmie https://www.youtube.com/watch?v=g8S24Gid5pA#t=410 w 6 min. 49 sek. na 6 min. 50 sek. zmienia się godzina, skoro jest mowa o godzinie zamieszczenia informacji? Czy ten zegar działa w czasie biezącym? Co za bzdura… manipulacja… normalnie nowomowa
ten górny działa w czasie bieżącym , wystarczy wejsc i sprawdzic
Ja pierniczę. Jaki towar bierze gość co to pisał? Stary daj namiary na dealera, bo widzę że stuff ma niezłego kopa i nieźle w dekiel wali.
Masakra! Jestem w szoku do czego potrafi posunąć się Pan Duda! Przecież to zwyczajnie jest element jego kampanii! Wstretny manipulator! W TV pokazuje spot, którym manipuluje emerytow (to lekarstwo kosztuje 100 euro. Ojej, ale ja nie mam tyle pieniędzy). Teraz wypisuje durnoty, oskarżając innych o takie rzeczy! To pomowienie powinno trafić di sadu!!! To zalosne! Gratuluje Panie Duda! Po trupach do cieku!
Mylisz sie. To naprawde mialo miejsce dn.10 kwietnia 2010 r.
Gosia ty lepiej zajmi sie soba i sprawdz czy masz s….gi czyste.
Czegos ty sie najadla kobito ? O czym ty piszesz??
W dniu katastrofy w wiadomościach porannych TVP około godziny 7-mej podano informację o katastrofie smoleńskiej. Troche mnie dziwiło, że o tak ważnym wydarzeniu zaczęło być głośno dopiero po godzinie 10-tej. Dopiero teraz po przeczytaniu powyższego artykułu wiem dlaczego tak było.
[…] Na podstawie: http://pressmania.pl/?p=12932 […]
zbrdnia i zamach na 100%
A dla czego przez tyle lat nie znaleziono nagrywających.
a kto miał szukać?
Oczywiście. Naprawdę wierzycie w to, że przy tak starannie przygotowanej mistyfikacji i zamachu, ktokolwiek by dopuścił do tego, żeby nagranie pojawiło się przed katastrofą?
Nie ma zbrodni doskonałej i zawsze jakiś ślad zostaje: film amatorski świadka strzałów, zbyt wczesna publikacja orędzia, niby awaria samolotu wojskowego i przesiadka generałów do TU154M itd.
ci którzy to zaplanowali są skończonymi debilami. ale co bardziej prawdopodobne – ktoś mógł po prostu zrobić sabotaż i specjalnie doprowadzić do opublikowania materiału wcześniej, bo wiedział, że w dobie internetu to wystarczy aby dać ludziom wskazówkę. są tacy co nie odpuszczają. i dobrze.
i teras pewnie na podstawie tej i innych wymyślonych bajek wojne rosji wywoła polska ?? albo 1 w miesiącu będzie minuta ciszy .
w cale niemacie szacunku do ludzi co zgineli w itj KATASTROFIE LOTNICZEJ i ich rodzin tylko politykę z tego robicie zamiast sie za prawdziwe problemy w tym kraju zabrać wymyślacie bajki
W każdym z tych filmików słychać strzały w 37 sekundzie!
Za wypisywanie takich bzdur w cywilizowanym kraju powinni was posadzic…. tylko dlatego ze mamy demokracje i wolnosc slowa takie menty moga wypisywac publicznie takie bzdury! Ale Karma dziala i kiedys przyjdzie kara i mam nadzieje ze bedzie bolesna.
zycze wszystkiego najgorszego calej sekcie pisowej.
dobrze piszesz, karma działa, mam nadzieje że winnych tego zamachu wsadza na długie lata, w 2001 roku w ataku na WTC , samoloty wbijały sie w wieże, przecinajac skrzydłami słupy żelbetonowe, naszemu wystarczyła broza, gratuluje POpapranczych poglądów,
ta brzoza na wysokości 7 m nad ziemią to już wiotki pień i tłumiące gałęzie a teren podmokły więc samolot powinien usiąść jak w maśle. najwyżej część osób by była ranna lub nawet zginęła ale nie że rozpadła się na kawałki że DNA potrzebne było. o tym wie nawet przedszkolak.
Ja spotkałam się z tym pisaniem ekspose już 10.04.2010r i nawet chciałam przesłać je dalej ale po chwili ten link przestał się otwierać. Tam była mowa o godz 1.57, czy 2.57 czasu smoleńskiego o ekspoze ówczesnego marszałka sejmu, pretendującego do objęcia urzędu po prezydencie Lechu Kaczyńskim.
Ja tylko z jednym pytankiem – jeśli w Moskwie (Smoleńsku) jest godz 9 rano, to jaka godzina jest w Polsce, w Warszawie na ten przykład?
Roznica jest 2 godz., a ze Moskwa jest na wschodzie, to tam jest o 2 godz. pozniej. Tak wiec jak u nich jest 10 rano, to u nas 8 rano. Ten pseudonim to tak z powodu zainteresowania czasem? Moze tez wyjasnic teorie wzglednosci?
A żeby zdechły te wszystkie łachudry które siedza w polskiej polityce od lat, te postokrągłowe ścierwo niech zdechnie na nowotwory , niech spłoną w piekle
Jesteście pozbawieni mózgu…Jaki zamach, jaka zdrada stanu i spisek??? Tupolew sie rozbil, bo ktos wbrew zdrowym przeslaniom chciał na siłę lądować, bo to taka symbolika…I przez tę decyzję zginęły inne osoby…
Aj…im bardziej ludzie mają sympatie na tzw. prawo, tym bardziej brakuje im racjonalnego podejścia…
https://www.youtube.com/watch?v=_Fo_eoulau8
Zaczyna się nakręcanie śruby.
Przecież w tamtych czasach tvp było kontrolowane przez pis, więc to sie kupy nie trzyma zeby stacja kontrolowana przez pis brała udział w zamachu stanu.
Przecież w momencie publikacji masa ludzi by to zobaczyła i by od razu wyszło na jaw że coś jest nie tak. Artykuł byłby dostępny przez 3 godziny przed katastrofą, ludzie by czytali orędzie o katastrofie której jeszcze nie było, myślicie że nikt by się nie pokapował?
no fakt. ale zastanówmy się kto siedzi na portalu tvp przed 6 rano?
Sądzę, że coś takiego zostało by zauważone jeszcze przed wypadkiem więc jak się to stało ze nikt tego nie zauważył do tej pory? Po takim czasie każdy kit da się wcisnąć. Brawo
napisz szczerze czy kiedykolwiek tam zagladales?? ile osob oglada te strony? mysle ze malo
Ja juz nie moge zrozumiecPolakow -niektorych czy to sa OSZOLOMY,czy BEZMOZGOWCE JEDNOPLATOWE? Co niektorzy chca dokonac-CZEGO? Kto Tym DEBILOM placi za te obelgi na obecny Rzad I Prezydenta?Czy ci PiSoWcY nie maja juz zadnej Godnosci Ani WSTYDU?Chca przywrocic wPolsce SwIeTa INKWIZYCJE? To jest posmiewisko na caly SWIAT I pokazanie kim naprawde jestesmy! Jak dobrze ze nie biore udzialu w tej HUCWIE bo dzieci I wnuki by mi nigdy nie wybaczyli! OPAMIETAJCIE SIE BO POLSKA JEST TYLKO JEDNA DLA NAS WSZYSTKICH!!!!!
OPAMIETAJCIE SIE BO POLSKA JEST TYLKO JEDNA DLA NAS WSZYSTKICH!!!!!
Bracie polaku masz rację Polska jest tylko jedna i bul mnie zad ściska hmmm
Pisz dalej komenty w necie – wirtualny mmały człowieczku.
Autorze artykułu.Co to za farmazony ? Co ty za głupoty wypisujesz ? Gdzie niby są dowody na twoje śmiałe i kłamliwe stwierdzenia ?
ZDRADZIECKIE PSY Z PO, JESZCZE PRZYJDZIE CZAS ZAPŁATY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Problem polega na tym, że możliwa jest taka pomyłka z datami. Jeśli szablon strony używa do wyświetlenia daty zapisania informacji a nie daty publikacji, którą można dowolnie zmieniać, to piszący pomimo dołożenia wszelkich starań dowie się o tym dopiero po ukazaniu się artykułu publicznie (o prawidłowej godzinie) . No i bez ingerencji informatyka nie ma możliwości zmiany szablonu strony, a to „chwilkę” zazwyczaj trwa.
Każda osoba używająca takiego systemu do tworzenia stron/blogów (WordPress, Jumla itd.) wie o co chodzi.
No i roboty indeksujące nie zawsze i nie wszystkie zwracają uwagę na „noindex” w nagłówku strony i zapisują wszystko jak leci. Na to nawet najwspanialsze służby nie mają wpływu :)
a samolot wcale nie rozbił się w smolensku tylko w warszawie… a wrak samolotu przetransportowano do smolenska
Sytuacja jest klarowna, wszystkie swinie musza opuscic koryto, czas syfu sie konczy, moje pokolenie zaplacilo za to wysoka cene opuszczajac kraj, ale nasze dzieciaki sa ciekawe korzeni I tam wruca, I wlasnie sie to dzieje, czas na zmiane konstytucji, kukiz dal zajawke I nalezy napierac, bo inczej polska bedzie krajem tylko na papierze w UE
Nie wiedział gdzie dokładnie spadnie samolot to powiedział „koło Smoleńska”
w dniu katastrofy rano smacznie spałam telewizor grał bo go wcześniej włączyłam o godzinie 6:00 i jeszcze położyłam się spać ,aż tu słyszę przez sen że katastrofa , że zginął prezydent Kaczyński wraz z małżonką .Wybudziłam się i myślałam wówczas ,że to żart .Nie mówię sama do siebie nie ,to nie prawda .Dzwonię do siostry pytam się czy to prawda siostra potwierdza ,że tak to prawda , byłam ja i moja siostra w ogromnym szoku jak to możliwe wczoraj był dziś go już nie ma trudno było uwierzyć .Pomału oswoiłam się z tą myślą że to się wydarzyło ,ale i tak mi jest trudno uwierzyć że to się wydarzyło do dziś zadaję pytanie czy to nie był zamach stanu po przeczytaniu powyższego komentarza zrozumiałam że tak był to zamach stany . przecież Komorowski tak szybko wszedł na prezydenta RP prawie że bez wyborów moim zdaniem Komorowski został prezydentem samozwańczym .Nie ma tu żadnego usprawiedliwienia że był wybrany przez naród to jest moja opinia .Nikt mi nie wbije do głowy że to był wypadek słusznie opisane że to był zamach stanu i większość ludzi to potwierdza . w rozmowie z ludźmi to każdy potwierdza że to był zamach stanu .Tak jak czytałam po wyżej to ten wypadek był ukartowany pod pozorem katastrofy . Z tym opisem co czytałam powyżej zgadzam się sto procent .jagoda .
To nie wszystko. Także wciąż aktualny wpis na stronie gazeta.pl pt. Dekapitacja Polski został zamieszczony o godz.. 08.38, czyli NA 3 MINUTY PRZED OFICJALNYM CZASEM „KATASTROFY”. Prosze samemu sprawdzić: http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/12,114873,7752943,Wielka_tragedia____dekapitacja_Polski__.html
Jest bardzo wiele takich śladów w zagranicznych serwisach informacyjnych, z których wynika, ze mamy doczynienia z gigantyczna zasłoną medialną na skale światową. Ten zamach stanu, wykonany rosyjsko-polskimi rękoma, ale jak wszystko wskazuje ZA PRZYZWOLENIEM ZACHODU” (w tle jest polityka resetu Obamy w stosunku do Rosji) miał miejsce dużo wcześniej nim sie nam to przedstawia. A przeciez , jak pamietamy, wg pierwotnej wersji samolot miał krążyć nad lotniskiem (czyli gubic „ukryty” czas) az do godziny 08.56, następnie skorygowanej na 08.41. Prosze zerknąć:
http://www.fronda.pl/blogi/dobre-nowiny/pietnascie-dowodow-na-to-ze-katastrofa-w-smolensku-wydarzyla-sie-znacznie-wczesniej-niz-podano-oficjalnie,40985.html
# to był – MORD, MORD – na śp. Byłym prezydencie : Lechu Kaczyńskim , którego ZAMORDOWANO, bez żadnych SKRUPUŁÓW – planując ten MORD z premedytacją, tak samo – jak to robił hitler i stalin ::: MORDUJĄC – miliony POLAKÓW, wracając do MORDERSTWA na Śp. Lechu Kaczyńskim, to nie kto inny – jak : komorowski w wywiadzie przed świątecznym w 2009 roku telewizji TVN pieprzył : że śp. Prezydent – GDZIEŚ POLECI i nie DOLECI, to nie kto inny – jak komorowsk, będąc na stanowisku marszałka – żartował z śp. Lecha Kaczyńskiego : JAKA WIZYTA – TAKI ZAMACH, to kolega z jego partii – w ŁÓDZKIEJ PLACÓWCE : PiS-u morderca pe-owski ZASTRZELIŁ PRACOWNIKA, drugiego ciężko RANIĄC, nie kto inny jak komorowski i tusk – WYŚMIEWALI się na LOTNISKU, przy sprowadzaniu : TRUMIEN z OFIARAMI – SMOLEŃSKIEGO MORDU… / Szcżątków samolotu – nie sprowadzono do tej pory, gdyż to było na RĘKĘ – PZPR-ówce kopacz,komorowskiemu i tuskowi, ponieważ – tusk miał obiąć stanowisko w Unii, ZBRODNIA nie POPŁACA,,, ZAWSZEPRAWDA – WYJDZIE na WIERZCH – PAMIĘTAJCIE !!!
~
? komorowski – odchodzi, do jakiejś kancelarii ??? / pytam ?, co on takiego zrobił ? , że mu tak wchodzą w D..ę, zrujnował POLSKĘ z CZERWONĄ MAFIJNĄ HOŁOTĄ z PZPR-ówką: kopacz i tuskiem na ponad : 3 biliony złoty z odsetkami i doprowadzili do MORDERSTWA w Smoleńsku – na śp. prezydencie Lechu Kaczyńskim, cały czas podkładali KŁODY pod nogi PiS-owi, w Łódzkiej PLACÓWCE : PiS-u – pe-owiec : ZAMORDOWAŁ pracownika PiS-u, a drugiego poranił nożem, w Warszawie dopuścił się jakiś inny pe-owiec do wypadku, w to wszystko – wmawiali POLAKOM że – to PiS jest wszystkiemu winny, choć nie RZĄDZI od 8 lat ::: FAŁSZ, ku*wa, OBŁUDA i ZAKŁAMANIE..
~
# nareszcie odchodzi ten ::: ? /` to był : MORD, mord na – 96 niewinnych,,,
~
– który jemu: (komorowskiemu) i pozostałym z platformy, się udał, ~ mord na Lechu Kaczyńskim – byłym prezydencie, a on miał w tym udział, choćby tym, że przez ten krótki czas swej prezydenckiej – był przez niego i jego całą partię – SZYKANOWANY i cały czas jego krótkiej kadencji – kopano pod nim: DOŁKI, aż do MORDERSTWA ! , mordu w SMOLEŃSKU ~#~ mnie – żaden macierewicz i inni, nie muszą przekonywać::: PREZYDENTA Śp. LECHA KACZYŃSKIEGO – pozbyto się – bo był NIEWYGODNY i PRZYSPARZAŁ za dużo KŁOPOTÓW, komorowski w wywiadzie – na : tvn-ie sam pieprzył w przed świątecznym w telewizyjnym wywiadzie w 2009 roku, że prezydent śp. Lech Kaczyński – POLECI gdzieś samolotem i ten SAMOLOT się ROZLECI, a jak tusk z putinem, po śmierci i katastrofie lotniczej – ściskali sobie grabie – – – to też wiele dawało do MYŚLENIA, że wreszcie – nikt już nie będzie się, do nas wpieprzał i ich pouczał. …….
~#~ MYŚLĄCEGO POLAKA, żadne KOMISJE nie MUSZĄ przekonywać, że ten SAMOLOT – który ROZLECIAŁ się na: MILIONY KAWAŁKÓW, na tak dużym terenie, a nie rozleciał się z uderzenia w brzozę na wysokości 6,66 metra ( diabelska cyfra – skąd ją wzięli ? – NIE WIADOMO ), a debili, czy idiotów – takie laski, czy klichy niech ku*wa szukają u siebie, bo trzeba być : IDIOTĄ, lub DEBILEM, żeby snuć takie teorie i ulegać ruskim i do tej pory, żeby tego wraku – do POLSKI nie SPROWADZIĆ, DLACZEGO ?, czyżby tak był nafaszerowany – ładunkami, które tak okopciły wnętrzności samolotu, żeby prawda o katastrofie – – – NIGDY, nie ujrzała PRAWDY,,, prawdy – która POGRĄŻYŁA by całą CZERWONĄ HOŁOTĘ, z PZPR-ówką kopacz i innymi, którym we krwi – tkwi nawyk: poddaństwa KREMLOWI i ich CAROM panującym na tym urzędzie, a to – że było w tej katastrofie, coś na rzeczy – to daje dużo do myślenia… ~#~ KAŻDY MA PRAWO do swego rozumowania i MYŚLENIA a to był : MORD, za który ::: ŻADNA MENDA z rządzącej czerwonej hołoty – nie poniosła KARY !!!,
~~~
http://polscott24.com/zdjeciami-cial-ze-smolenska-wywoluja…
już ta strona ze zdjęciami została usunięta! przez kogo?
# zaplanowali morderstwo na Lechu Kaczyńskim, bo te ku*ewskie Buce , z komorem i tuskiem myśleli że ku*wa rządzić będą całym światem, jak Hitler , co to za CWELE, oni ku*wa myśleli że za każdym będą fałszować wybory, ale nie udało się i żadem fałsz nie przejdzie, pe-o to : DNO.
Jak są na to dowody opublikujcie a nie siedzicie jak mysz pod miotlą jak do tej pory są to tylko pomówienia i powinno za nie karać
dziwne. ty oraz niejacy sebek, maciek i wielu innych powyżej wypowiadacie się w tym samym stylu – ignorując i dowody i poszlaki pytacie o dowody. sami nie podajecie żadnych argumentów. w swoich komentarzach atakujecie jakbyście się czuli personalnie o coś oskarżeni i osobiście czujecie się zagrożeni. idziecie z uporem maniaka we wpędzanie autora i innych w poczucie wstydu, winy, stawiacie się w roli tego który to wielce napomina i poucza jak to się ktoś inny powinien zachowywać. wniosek jest jeden: albo jesteście opłaconymi trollami (bo tak właśnie oni działają), albo osobiście mieliście coś do czynienia z tym, co się stało w Smoleńsku.
25 lutego 2010 r bylo juz ustalone w Warszawie o zamachu pod Smolenskiem w budynku urzedowym dwupietrowym z cegly
dwie ulice o nieduzym ruchu, wokol budynku i byly po jednej stronie tego budynku kwiaty ,
Niebo bylo przerazone tym co mialo sie stac , w wyniku ustalen podlozenia srodkow wybuchowych tam gdzie w samolocie jest para , dokonali tego Polacy w porozumieniu z Ruskimi czyli byl to zamach stanu i Bog o tym wie kto to byl ze strony Polski i Ruskich , byla zalecana modlitwa przed zamachem za Polske i Polakow i obecnie jest bardzo potrzebna modlitwa za Polske .i Polakow , bo zlo jest nadal bardzo duze i pokonac go mozna modlitwa serca , choc mozna by wypowiadac brzydkie slowa w swej bezsilnosci z tego okrutnego zapanowanego zabojstwa na prezydencie i elicie Polski ,
Autorze o której to godzinie był ten „zamach” bo według wszelakich źródeł na pewno nie o 10,56 /8,56
Przestępstwo zniesławienia podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności. Jeżeli jednak sprawca dopuści się pomówienia za pomocą środków masowego komunikowania, podlega grzywnie, karze ograniczenia albo pozbawienia wolności do roku.
czy czujesz się o coś osobiście oskarżony?
takie dyrdymały niby zamach stan brednie gdyby pod siedzeniem pary prezydenckiej byl jaki kolwiek ladunek wybuchowy jak to ktos z komentujacych stwierdzil to nic by z pary prezydenckiej nie zostalo nawet skrawka materialu
czy na pewno zginął jakiś biskup ? Czy tylko kapłan prezydencki ? Czy może też biskup polowy wojska polskiego ? Proszę o odpowiedź
Pieprzenie …niby tak zajebiscie przygotowany zamach ,i tak pozwolili sobie dac dupy puszcajac kilka godzin wczesniej oredzie hehehehe….. bull shit….. totalna pierdoła
Przecież chodzi o to kiedy artykuł powstał na komputerze dziennikarzyny, a nie kiedy został dodany na stronę, bo to miało miejsce wieczorem 10kwietnia. Wiele zaś wskazuje, że artykuł powstał 10kwietnia o 5:57 i czekał na komputerze na publikację. Nie zapatrywał bym się również na to jako na jeden jedyny dowód, tu chodzi o wiele okoliczności które nie jest spójnych. Myślę, że tak jak Grzesiu Braun powiedział, lepiej skupić się na sytuacjach które są niejasne i mogą wskazywać na drugie dno, a następnie się zastanowić czy aż tyle zbiegów okoliczności mogło mieć naraz miejsce, niżeli skupiać tylko i wyłącznie na jednym wątku.
Cóz, to chyba Kurski powiedział o wyborcach PiS „Ciemna masa wszystko kupi” :D
A się w głowach miesza od tych dopalaczy…Albo z urodzenia już tak się ma.Jaki zamach,o czym wy mówicie pachołki Putina.Sami Rosji służycie a innych oskarżacie żeby od siebie uwagę odwrócić i zamęt w kraju robić.Kaczor sam wizytę chciał przygotować a jaki był wszyscy wiedzą.Kazał lądować bez względu na wszystko w warunkach nie do lądowania.Jak było w Gruzji.Pan i władca każe słudzy muszą…Taki jest PiS takie Kaczory,taki ich elektorat…I dość do ku.wy nędzy z tymi oskarżeniami bo to powinno być karalne-takie pomówienia bez dowodów…5 lat i wciąż tylko oskarżenia bez podstaw.Sługusy Cara Putina…
Dla mnie to była katastrofa lotnicza ,jakich wiele na świecie .W cała resztę bzdur nie wierze .
Zgadzam się! Także w bzdury nie wierzę. Wobec tego i w to, że brzoza mogła urwać skrzydło, a samolot rozpada się na tysiące części. Tak, ni z tego, ni z owego.
to wszystko jest ukartowane przez PiS, bo na pewno to co piszą jest nie prawdą. PiSowcy są bardzo fałszywi i oni lubią mieszać, żeby była draka
Dowód ale do obalenia. Zawsze ten co to zamieszczał może przyparty do muru powiedzieć, że miał źle ustawiony zegar w swoim komputerze i po sprawie.
Podstawowa rzecz to rozrzucenie szczątków samolotu na tak wielkim obszarze. Niewytłumaczalne w przypadku uderzenia całego samolotu o ziemię. Nawet gdyby wcześniej urwało mu skrzydło. Wniosek – musiał rozpaść się jeszcze w powietrzu na drobne elementy. Jeśli ktoś to neguje to albo jest kłamcą albo bezmózgim przygłupem. Popatrzcie na zdjęcia lotnicze wraku. Czy samolot mógł tak po prostu rozpaść się sam z siebie?
https://web.archive.org/web/20100417001624/http://tvp.info/informacje/polska/w-tych-trudnych-dniach-badzmy-razem/1643874
@staś: zegar na komputerze nie ma nic do zegara na serwerze.
Polską rządzi GTW – Grupa Trzymająca Władzę (WSI, FSB, grupa prokuratorów i sędziów). GTW ma miliardy zł! Opłacają swoich dziennikarzy, gazety i portale. Sieć jest trzymana za mordę samobójstwami i podsłuchami. GTW powołała PO. W 2005 PIS zamieszał bo wpadli na trop GTW. Blidę skasowano przy aresztowaniu bo dużo wiedziała i wsypałaby. Przejęto zaraz PKW i odtąd wybory są fałszowane. Jak Lech Kaczyński wzmacniał siły zbrojne i blokował rząd PO, to go skasowano. Nadano Bronka (godzina orędzia to wpadka!). Przejęto aneks WSI. Przez 8 lat był raj. Z inwestycji i prywatyzacji szło 10-20% i więcej (SN). Wymiana PKW namieszała a KKW patrzyła na ręce. Podstawili tylko 15% głosów i nie utrzymano Bronka. Ich sondaże dawały 60% PIS, 6% PO, 1% PSL i 25% Kukiz. Zmieniono ustawę o TS o odwołaniu prezydenta i podstawiono 5 sędziów w TK by na światło nie wyszły obrady TK. W mediach sondaże PIS i PO z podobnymi wynikami by uwiarygodnić końcowe. Petru to twór GTW – żaden kredyt Petru. Palikota wsunięto do SLD by pociągnął na dno (Palikot to też twór GTW). Do Kukiza wciśnięto na listy kretów by skłócili. Przeszkolono 200 do pisania na forach źle o PIS i Kukizie a dobrze o PO i Petru. Nie dało się wymienić dość kart i PIS dostał władzę. Odjęto Kukizowi a dodano PSL by nie zmieniono konstytucji.
GTW wie że jak wyjdzie na jaw prawda o Smolensku i zgromadzonych majątkach to będzie proces 1000-lecia. Nie dopuści do tego po trupach. Ustawiono ośmieszanie Dudy i PIS, że oszukali wyborców, że wzrosną podatki i ceny. Ma być akcja że PIS powodem wojny domowej i grozi też wojną z Rosją, Niemcami i UE, że PIS to faszyzm, totalitaryzm, zacofany katolicyzm i wstyd na całą Europę i zamach na konstytucję. Lis ma słać krytyki do gazet w Niemczech i USA i pisać w kraju że „inne media krytykują PIS”. GTW nie dopuści by Ziobro przejął prokuraturę. Śmierć Kulczyka upozorowano by nie świadczył bo idzie o giga przekręty z udziałem ważnych. Odstąpiono od TS dla Ziobro i Kaczyńskiego bo była obawa że ujawnią co wiedzą. Ułaskawienie Kamińskiego przeszkodziło, bo ten dużo wie. Rząd Kopacz miał wyjazdowe posiedzenia by bez świadków montować podsłuchy w regałach, biurkach i pod tynkiem na sufitach (jest ponad 100). Komórki i email PIS, Kukiza i Dudy są na podsłuchu. Była wrzawa jak Duda pojechał w nocy do prezesa bo tam ich nie mają. GTW powołał KOD do zamieszek. Jest plan usunięcia Dudy i rozwiązania Sejmu, postawienia Kaczyńskiego, Ziobro, Macierewicza i Kamińskiego przed TS i rozwiązania PIS. Jest ustawa zakazująca demonstracji. Dlatego PIS powinien już wymienić PKW, uchwalić nowy tryb wyborów likwidując nieważność głosów. Musi pilnie przejąć TVP. Tym uratują siebie i Polskę. GTW wyprowadzi ludzi na ulice i będą prowokacje z niszczeniem mienia przez przebranych kiboli. Będzie zabójstwo ważnego z PO i Nowoczesnej i posądzenie PIS.
Co wy bierzecie?
PROSZĘ SIĘ PRZYJRZEĆ, DOKŁADNIE , NA PEWNO Z TEGO DNIA,SĄ MATERIAŁY ARCHIWALNE, I PAN KOMOROWSKI
(SZCZYNUKOWICZ) BYŁ O GODZINIE 8, 41 W INNYM GARNITURZE I KRAWACIE, I TO ŚWIADCZY O TYM ŻE JUŻ WIEDZIAŁ CO SIĘ WYDARZY.
Puknij się w głowę, ktoś kto ma dokonać zamachu jeszcze przed zamachem umieszcza dowody przeciwko sobie w sieci, pewnie idiota lub psychicznie chory, ale wtedy zapewne nie poniesie odpowiedzialności.
Nawet super agentom zdarzają się wpadki. POpaprańcy tak się rozpędzili, że myśleli (a to dobre!!!), wydawało im się, że Polacy nie zwrócą na to uwagi. Już w 2015 w RMF-FM Komorowski w swojej wypowiedzi się wygadał o śmierci Prezydenta L.Kaczyńskiego więc wrzucenie orędzia parę godzin przed zamachem to pikuś. Nagrania pewnie dokonano w zaprzyjaźnionej TVN i tam trzeba by szukać autorów i przesłuchać z wariografem każdego kto wówczas pracował dla TVN. Przecież to SB-eckie media.
Jedni mówią tak, drudzy inaczej.
No i co z tego, się ja pytam, co z tego
Życia i tak nikomu nie wróci.
A jak wojnę wywolacie to SE sami na nią idźcie, bo ja nie mam zdrowia do takich rzeczy…
Dajcie se siana i tyle wam powiem,
A ten cały prezydent Kaczewski, czy jak mu tam było, to przecież człowiek jak każdy inny, tylu ludzi ginie z własnej głupoty, lekkomyślności, czy tez w innych katastrofach i co …się pytam i musi być,
I trzeba żyć dalej.
Tak wiec dajcie SE siana, jeżeli ci co lecieli tym samolotem mieli zginąć, to i tak by zginęli, nie tak to inaczej.
Tak działa karma i przed nią nie uciekniemy.
Przecież mogli sobie płynąc statkiem na przyklad na jakąś wyprawe po morzu bałtyckim,
zdarzyła by się mega burza, sztorm 10 w skali bufora i tez by zginęli.
I co wtedy też byście powiedzieli że zamach ???
Taaaa, ruskie wypuściły mega wielkiego wieloryba, przed czym oczywiscie był trenowany przez 5 lat, a w dzień przed wypuszczeniem nakarmili go tonami zupy grochowej, ze gdy płynął koło statku to puścił takiego wielgachnego bąka, który wywołał tak ogromną fale i przewrócił statek do góry nogami, roztrzaskując go na drobne kawałki.
Dobra już dość tego pieprzenia, bo za chwilę będę w stanie i w to uwierzyć…
Tupolew prezydencki konstrukcyjnie był zbliżony do szybowca dlatego rozpadł się na tysiące części w rejonie kilku kilometrów.
https://www.youtube.com/watch?v=g8S24Gid5pA
https://www.youtube.com/watch?v=AkrHnbWoNn0
https://www.youtube.com/watch?v=bGMn8EItrZM
http://web.archive.org/web/20100417001624/http://tvp.info/informacje/polska/w-tych-trudnych-dniach-badzmy-razem/1643874
Link do strony archiwum google
I tak dochodzimy po mału to tego co nie mieściło się nam głowie że niestety był zamach teraz kwestia któ za nim stoi?
Jedna uwaga: Czy przed 10.04. mogło być wiadome, że Jarosław Kaczyński żyje? Bo B. Komorowski słowa współczucia kieruje także do niego. A przecież J. K. był na liście pasażerów.
Bo datę i godzinę można na portalu zmienić
Sytuacja jest prosta, nie ma tu żadnego spisku. Zazwyczaj w dużych agencjach i portalach informacyjnych wcześniej przygotowuje się stronę, którą później się wypełnia zawartością i publikuje – tak jest szybciej. Np. rano przychodzi do pracy dziennikarz, wie że będzie wizyta Kaczyńskiego w Katyniu, więc przygotowuje stronę – później doda odpowiednie informacje i ją udostępni. Tu jednak do wizyty nie doszło, a informacje o katastrofie (czy też o orędziu) zostały dodane do wcześniej przygotowanej strony mającej dotyczyć wizyty w Katyniu. Na logikę biorąc – czy gdyby władza planowała zamach, to informowała by o tym setki innych ludzi? Dziennikarzy? Oczywiście, że nie. Gdyby rzeczywiście doszło do zamachu (choć jest to niemożliwe, bo przeczą temu fakty), to media nie wiedziały by wcześniej o tym – bo pewne by było, że ktoś doniesie, co się na prawdę stało.
Banda idiotów. „Naród wspaniały tylko ludzie ***” Co jest takiego profesjonalnie nagranego w tym orędziu że wymaga to kilku dni? Czy Wy kiedykolwiek oglądaliście wiadomości ze świata a nie z tylko z Polski?! Zamach w smoleńsku… No tak zapomniałem o latającej brzozie… Myślałem że takich idiotów po tylu latach selekcja naturalna wyeliminuje…