Trzaskowski i PrincePolo – czyli filozofia polskiej mikromanii na przykładzie skromnego wafelka.
Polska się nie zwija. Polska się budzi. Ale są tacy, którzy woleliby, żebyśmy o tym nie mówili.
W najnowszym felietonie pokazuję, dlaczego marka „Polska” nie może być tylko wydmuszką. Jak błędy przeszłości niszczą nasze dziś.
I co musimy zrobić, by odzyskać przyszłość.
To materiał o polityce, historii, gospodarce i o nas samych. O tym, dlaczego nie CPK w Berlinie, tylko ekspansja z Polski. I dlaczego kandydat, który tego nie rozumie — nie może być liderem.
Zobacz całość tu:
YouTube.com/@MiloszLodowski
Udostępnij, skomentuj, weź współodpowiedzialność.
Sub i dzwonek! https://buycoffee.to/MiloszLodowski — każda cegiełka to wsparcie dla niezależnego komentarza.
#Polska #komentarz #polityka #gospodarka #społeczność #Trzaskowski #markaPolska #kapitał #YouTubePolska #MiłoszLodowski #CPK #KampaniaPrezydencka
Autor: Miłosz A. Lodowski
Urodzony w czasach późnego Gierka. Na tyle późno by nie doświadczyć zdobyczy realnego socjalizmu, na tyle wcześnie by je na zawsze zapamiętać. Krakowianin z Kazimierza na placówce imperialnej w Warszawie. Architekt, grafik, projektant, scenarzysta i innowacyjny rebeliant. Strona firmowa. W przeszłości Dyrektor Kreatywny Kampanii prezydenckiej Pawła Kukiza na Prezydenta RP. Szczęśliwie poza Ruchem K’15 od września 2015.
Zostaw komentarz