Udawali, że robią kampanię profrekwencyjną, a w rzeczywistości straszyli wojną i dziećmi na froncie!
Fundacje, spoty jak z Hollywood, współpraca z ludźmi PO, wpływy z USA i ostatecznie zabokowanie kampanii przez Meta i Google…
W tle: Soros, Stratos Digital, a nawet były minister węgierskich służb!
Zobacz najnowszy felieton Miłosza Lodowskiego:
https://youtube.com/@MiloszLodowski
Komentuj, udostępnij – niech prawda się rozchodzi! Wspieraj: https://buycoffee.to/miloszlodowski
#KampaniaPrezydencka #ZorganizowanaGrupaHejterska #Wybory2025 #CzujDuch #MiłoszLodowski #AferaWyborcza #FakeFrekwencja #Polska
Autor: Miłosz A. Lodowski
Urodzony w czasach późnego Gierka. Na tyle późno by nie doświadczyć zdobyczy realnego socjalizmu, na tyle wcześnie by je na zawsze zapamiętać. Krakowianin z Kazimierza na placówce imperialnej w Warszawie. Architekt, grafik, projektant, scenarzysta i innowacyjny rebeliant. Strona firmowa. W przeszłości Dyrektor Kreatywny Kampanii prezydenckiej Pawła Kukiza na Prezydenta RP. Szczęśliwie poza Ruchem K’15 od września 2015.
Zostaw komentarz