rzekomo wszystko zrekompensować ?!?!?!

Piszę to dlatego, bo chciałem jej odpisać na mailu i kursor zaczął cały czas migać i nie reagować na moje poleceniaj jakby to zadziałał wirus!!! – dlatego publikuję to tu na blogu:

Elżbieta Kwiatkowska (Super Linguo)8 cze, 21:06Dzień dobry, Panie FranciszkuNajmocniej przepraszam za mail automatyczny – nie mam wpływu na jego treść.

Bardzo nam przykro, że taka sytuacja miała miejsce. Najpierw przesyłka nie zdążyła dotrzeć, gdy Pan był w sanatorium, a potem otrzymał Pan uszkodzoną płytę. Taka sytuacja nie powinna mieć miejsca.

Mieliśmy problem z wadliwą partią płyt od wytwórni. Zależy nam na pozytywnej opinii Klientów, dlatego każdy, kto otrzymał wadliwą płytkę i zgłosi to do nas, otrzyma nową, zupełnie na nasz koszt.

Dla Pana wiadomości: Pan Wrona już z nami nie współpracuje.

Bardzo Pana przepraszamy za zaistniałą sytuację. Proponuję, że prześlemy Panu, oczywiście na nasz koszt, sprawną płytę z kursem do nauki angielskiego (3 poziomy) oraz zwrócimy Panu 178 zł, proszę tylko podać numer konta.

Dodatkowo, w ramach rekompensaty, prześlemy Panu kurs do języka niemieckiego, również 3 poziomy.

Mam nadzieję, że zatrze to, choć częściowo, niemiłe wrażenie i zrekompensuje Panu czas oczekiwania.

 

Pani Elżbieto – chciałbym uwierzyć, że jest Pani kimś odpowiedzialnym i zgadzam się, aby pomóc Wam odzyskiwać zaufanie pod warunkiem, że:

– Otrzymam  ten angielski  te 3 poziomy.

– Zwrot tej nadpłaty (397-219= 178 zł) – mój nr konta: 84 1020 1811 0000 0102 02062 3346 adres itd. to macie więc nie piszę.

-Dodatkowo gratis 3 poziomy do j. niem.

– Proszę przy okazji wyjaśnić mi kwestię fiszek (ja dobrze wiem, co to są fiszki) ale czy fiszki są na obrazie wideo, czy są np. z papieru!

-Jeśli zrealizujecie to i płyty będą sprawne, to ja opublikuję to w internecie podkreślając, że żeście zwolnili, mnie przeprosili i zrekompensowali.

Rzymianie mówili: Bono amino sum ?!?!?! Qui vivra, verra!

Nie pozdrawiam, bo Pani też mnie nie pozdrowiła, tylko przepraszła!

Franciszek Krzysiak