Wczoraj, do specjalnej skrzynki przeznaczonej na materiały reklamowe i promocyjne kolporter znów dostarczył gazetki reklamowe. Po zapoznaniu się z ofertą dwóch różnych marketów można było odnieść wrażenie jakby ktoś od kogoś skopiował. Wygodny komputerowy grafik czy połączenie sił w walce o klienta?

Zdjęcia identycznych produktów, umieszczone na tych samych stronach… – Dokładna kopia to nie jest. Tu widnieje cena 799zł, a tam 79×10 – mówi klient bielskiego marketu.

– Czy połączą siły w walce o klienta? A może to grafik nieco ułatwił sobie zadanie i przekopiował – zastanawia się mój rozmówca. Choć logotypy są różne to w zasadzie wydrukowali to samo.

A może warto zredukować koszty i w jednej gazetce skumulować oferty wszystkich lokalnych marketów i okrasić rankingiem cen? Wygodnie, ekologicznie i bez niepotrzebnego klonowania ofert.

Tekst i foto: Mirosław Jamro[images picture_size=”fixed” lightbox=”yes” class=”” id=””][image link=”” linktarget=”_self” image=”http://pressmania.pl/wp-content/uploads/2015/03/P3190001-1024×683.jpg” alt=””][image link=”” linktarget=”_self” image=”http://pressmania.pl/wp-content/uploads/2015/03/P3190002-1024×683.jpg” alt=””][image link=”” linktarget=”_self” image=”http://pressmania.pl/wp-content/uploads/2015/03/P3190003-1024×683.jpg” alt=””][image link=”” linktarget=”_self” image=”http://pressmania.pl/wp-content/uploads/2015/03/P3190004-1024×683.jpg” alt=””][image link=”” linktarget=”_self” image=”http://pressmania.pl/wp-content/uploads/2015/03/P3190005-1024×683.jpg” alt=””][image link=”” linktarget=”_self” image=”http://pressmania.pl/wp-content/uploads/2015/03/P3190006-1024×683.jpg” alt=””][image link=”” linktarget=”_self” image=”http://pressmania.pl/wp-content/uploads/2015/03/P3190007-1024×683.jpg” alt=””][image link=”” linktarget=”_self” image=”http://pressmania.pl/wp-content/uploads/2015/03/P3190008-300×200.jpg” alt=””][/images]