Wadowicki Maspex popełnił sepuku? Warto przypomnieć, że ostatnio do „Wyborczej” dokładał sok w niskiej cenie. Patrząc było nie było, na to, że środowisko GW to główni opluwacze polskiej pamięci. To możemy nawet pociągnąć to dalej, że akcja Tigerem nie była przypadkowa.

Mało osób o tym wie, że szefowie wielu agencji reklamowych dołączyli do puczu. Są to w większości agencje międzynarodowe, które kontrakty dostają zwyczajnie z centrali. I cała ta praca kreatywna kończy się zwyczajnie na tłumaczeniu. Jak widać nie tylko, ale nawet w centrali nikt nie odważyłby się na taką kreacje. To nie jest żadne zerwanie tabu. To jest brak szacunku dla narodu.

Pucz zatem jest kontynuowany. To też pewne lisia strategia. Podnieść ciśnienie i umocnić się w swojej wierze w nic niewierzenie. Nawet przez reklamę. A konstytucja reklamy mówi nie mieszaj się w politykę, bo na polaryzacji stracisz 50% twoich konsumentów.

Ot. To nie ważne jest dla polskiego działu kreacji. Proces jest przecież przewlekły. Takie pomysły robi przynajmniej jeden zespół kreatywny. Zazwyczaj z pracę z dwóch- dyrektor kreatywny, strategiczny i ds. obsługi klientów wybierają ten najlepszy i po wielu poprawkach – działu marketingu klienta, ostatecznie tworzona jest finalna wersja.

Zatem ile osób musiało to zaakceptować. Co najmniej 10. Tu nie ma mowy o błędzie.

To jest obłęd.

Agencja reklamowa JWT jest częścią WPP PLC, która jest konglomeratem obejmującym takie firmy jak:

Grey Group, Ogilvy & Mather, Young & Rubicam Brands

Domy mediowe:

Mindshare, MEC (formerly Mediaedge:cia), Maxus, MediaCom

Agencje badawcze:

Kantar, TNS, Millward Brown.

WPP Plc jest jedną z czterech wielkich firm. Obok Publicis, Interpublic Group of Companies and Omnicom.

Autor: Krystian Kazikiewicz

Spółka produkująca Tiger Energy Drink wytwarza także inne produkty żywnościowe.
DRODZY INTERNAUCI, JEŚLI SZANUJECIE POLSKĄ HISTORIĘ, TO POKAŻCIE NIE KUPUJĄC TYCH RZECZY, ŻE NIE TOLERUJECIE CHAMSTWA OKREŚLANEGO JAKO „BŁĄD”!!!
#pw #PolskaWalcząca #PowstanieWarszawskie#powstańcy #Warszawa #Warsaw #Maspex #Tiger#TigerEnergyDrink #bojkotMaspex #bojkotTiger#63dniChwały #historia #wojna