Każdy, kto prowadzi sklep internetowy wie, że wiąże się z to z wieloma formalnościami i kosztami. Do jednych z ważniejszych należą oczywiście płatności za przesyłki. Jak najlepiej na nich zaoszczędzić?

Przesyłki, a e-commerce

Niezależnie od wielkości naszego sklepu w Sieci, prawdopodobnie dość często musimy wysyłać towar do klientów. Najlepiej zapewnić im kilka form dostaw do wyboru. Najczęściej bowiem patrzą oni nie na czas dostawy, a na jego cenę. Przykładowo kupując produkt za 20 zł, nie będą chcieli zapłacić podobnej kwoty za samą przesyłkę. Jeśli nasza firma nie zaoferuje tańszych opcji, bardzo prawdopodobne jest to, że stracimy klienta. Najlepiej jest więc zdecydować się na taką firmę kurierską, która zaoferuje nam konkurencyjne stawki. Pamiętajmy także, że możemy negocjować warunki umowy, szczególnie jeśli paczki będziemy nadawać bardzo często. Ważny jest także sposób rozliczenia, który można ustalić indywidualnie z daną firmą.

Mniejsze firmy, większy problem

Nie tylko właściciele e-sklepów korzystają z usług firm kurierskich. Także przedsiębiorcy innych branż niekiedy mają taką potrzebę. W związku z tym, że najczęściej wysyłają one niewiele przesyłek, raczej nie mają szans na wynegocjowanie specjalnych cen. Dlatego tak ważne jest znalezienie odpowiedniego przewoźnika. Najlepiej w takich sytuacjach skorzystać ze specjalnych platform wysyłkowych, przykładowo z sendit.pl, gdzie znajdziemy oferty różnych firm kurierskich, a co za tym idzie, będziemy mogli wybrać tę, która najbardziej nam odpowiada. Dodatkowo na tej stronie wyszukamy liczne promocje, dzięki którym nieco zaoszczędzimy.

Wygoda i bezpieczeństwo

Rynek usług kurierskich prężnie się rozwija. Mamy do wyboru mnóstwo firm, które bezpiecznie i szybko dostarczą nasze przesyłki. Zanim jednak zdecydujemy się na jedną z nich, przeanalizujmy kilka ofert i wybierzmy tę najbardziej dostosowaną do naszych potrzeb. Zwracajmy uwagę nie tylko na kwoty, ale także na opinie dotyczące bezpieczeństwa paczek i czasu dostawy.